03-11

Os partidos da coligação governamental (PSD e CDS) apresentaram nesta quarta-feira na Comissão de Educação um projeto de resolução para que o Governo solicite uma auditoria ao processo de colocação de professores através da segunda bolsa de recrutamento.
Os deputados destes partidos entendem ser necessário que se “dissipem todas as dúvidas” sobre a forma como decorreu a Bolsa 2, em Setembro. (Público)


tags:

publicado por Correio da Educação às 10:34
link do post | comentar | adicionar aos favoritos

29 comentários:
De Diseños creativos Kalendar 2019 a 24 de Dezembro de 2018 às 10:18
Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that I'm interested in, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know


De Comment connaître son groupe sanguin a 6 de Janeiro de 2019 às 13:24
I discovered your site ideal for me. It consists of wonderful and useful posts. I've read many of them and also got so much from them. In my experience, you do the truly amazing.Truly i'm impressed out of this publish


De telehone system uae a 24 de Março de 2019 às 11:06
Thank you again for all the knowledge you distribute,Good post. I was very interested in the article, it's quite inspiring I should admit. I like visiting you site since I always come across interesting articles like this one.Great Job, I greatly appreciate that.Do Keep sharing! Regards,


De hikvision cctv uae a 24 de Março de 2019 às 11:32
I need to to thank you for ones time for this particularly fantastic read!! I definitely really liked every part of it and i also have you saved to fav to look at new information in your site.


De derma folia a 31 de Março de 2019 às 12:09
A simple bookmarking tool that makes it easy to save, organize and share your favorite web pages. Access your bookmarks from any computer, phone or tablet. Listango works on all modern web browsers…


De http://dustdouble7.xtgem.com/__xt_blog/_ a 25 de Maio de 2019 às 09:58
I am extremely delighted in for this web journal. Its a useful subject. It help me all that much to take care of a few issues. Its chance are so awesome and working style so rapid.


De http://www.folkd.com/tag/recycling+batte a 26 de Maio de 2019 às 11:41
I needed to thank you for this incredible read!! I unquestionably adored each and every piece of it. I have you bookmarked your site to look at the new stuff you post.


De pabx dubai a 26 de Maio de 2019 às 20:53
Nothing compares to Weber using Genesis sort of grills. That is certainly the type gas grills which have been that will always make sure that they deliver a high performance part of down interval


De http://www.theclassical.org/articles/the a 26 de Maio de 2019 às 20:59
I am extremely delighted in for this web journal. Its a useful subject. It help me all that much to take care of a few issues. Its chance are so awesome and working style so rapid.


De call center solution a 27 de Maio de 2019 às 12:09
I want you to thank for your time of this wonderful read!!! I definitely enjoy every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff of your blog a must read blog


Comentar post

CONTACTOS

ce@asa.leya.com
pesquisa
 
Correio Disciplinar
Ciências Sociais e Humanas
Línguas e Literaturas
Ciências Exatas e Experimentais
Expressões
Escola em destaque
Escola Secundária Alcaides de Faria
Agenda


arquivo
Ligações
Parceiros
subscrever feeds